مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-05حوادث

دستگیری لیدر و 5 عضو یک شرکت هرمی خارجی در اصفهان 


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری لیدر و 5 عضو یک شرکت هرمی خارجی  در عملیات ویژه و ضربتی کارآگاهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری لیدر و 5 عضو یک شرکت هرمی خارجی  در عملیات ویژه و ضربتی کارآگاهان خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اجرای مرحله سوم طرح مبارزه با شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیر مجاز دریافتند فردی در شهر اصفهان اقدام به عضو گیری برای یک شرکت هرمی خارجی می کند.

وی افزود: بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با انجام یکسری اقدامات خاص پلیسی، یکی از لیدرهای اصلی شرکت هرمی را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد چندین نفر را وارد شرکت کرده و بابت این کار مبالغی را به عنوان سود و پورسانت از شرکت مذکور دریافت کرده است.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با اعترافات متهم، پنج نفر از اعضای این شرکت دستگیر و پس از انجام تحقیقات و جمع آوری اسناد و مدارک با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری لیدر و 5 عضو یک شرکت هرمی خارجی در اصفهان 

دستگیری لیدر و 5 عضو یک شرکت هرمی خارجی در اصفهان